Saturday, June 12, 2010

is't is yours?

ahakkk....sumpah ku nak tau sangat sape kamu????menyibuk kah aku?peduli ape same perktaan menyibuk itu..hahahhaha..janji hati senang and puas....damnnn ku mulai rasa lemah...rasa sedih tahap melampau....why?why?why? kenapa la ku mcm nie erk??is't i'm stupid??ohh totally no...i not stupid becouse seyes ckit pom ku tak tipu aku syang kamu....taknak percaya????sudah!!! fine!!!! ade ku kesah..hahahhaha....but i'm hepi because i known you known i love you..hahahha...sape suruh kamu buat aku jatuh cinta pada kamu????padan muka!!!! now ku syang kamu until the end pom ,kamu...apa hebat sangt ke kamu 2...tkdelah hebat sangat kot...but tak kira la whatever u hebat or not i tetap nak kat you..hahahha...giler kan aku nie!!!!whatever!!! like i care....hahahahha...and now u become invisible in my life...where u go??? i nak ikut???u tknk bagi sebab ape?? is't u have another one??sedih aku ade kau kesah!!!!!terima kasih..hahahha....takpe la ape2 pm yang akan berlaku lepas nie i akan cuba terima ok...ape2 yang berlaku i kena ingat yang i kena kuat and i ada ALLAH untuk segala-galanya...but for YOU...thank a lot tau even just a text i really hepi having this moment with you..ahak...so after this,i hope u can stay text me again..hehehe....

X X

daa

No comments:

Post a Comment