Monday, January 12, 2009

what means by sayangg

sayang tu ape erk?
sayang bagi aku adalah satu bende yang subtrak...
satu bende yang di bentuk tanpa paksaan...suruhan atau pun senang cerita lahir automatik dari dalam diri.. huhuu...
sayang tue adalah satu perasaan...dia ada link dengan cinta kalu sayang itu lahir antara dua jantina...
hehehe...
antara sayang ngan cinta ape bezanya lak..
ermmm bagi aku cinta tue atas ckit dari sayang...
kita kena sayang orang dulu baru akan sampai satu kita akan merasai kita mencintainya pulak...
huhuhu...best tau cinta nie kalu manis tapi kalu pahit....tak leh digambarkan laa..
hehehe..
alhamdulilah... aku dah temui seseorang yang paling aku sayangi and cintai..
walaupun aku just berkawan ngan dia...tapi kami bahagia bersama...
and kami mempunyai matlamat yang sama...
i hope matlamat kami tercapai...
aminnnn

No comments:

Post a Comment