Friday, December 25, 2009

~SAYA SAYANG KAMUUUU~




♥Awak Hari ni awak nampak cute Semua orang puji. Tapi saya puji dalam hati. Padahal Nak gak puji sekuat hati .


♥Awak Hari ni awak ejek saya lagi.
Saya pura2 marah tapi dlm hati .
Tak kisah awak ejek saya hari2.
Kalau tu blh buat awak happy.


♥Awak Hari ni saya rasa rindu. Tapi saya tak nak ngaku.
Padahal saya check handset tiap2 waktu.
Kot ada msg from you.


♥Awak Hari ni saya risau pasal awak.
Siang malam doakan keselamatan awak.
Padahal saya sikitpun awak tak ingat.


♥Awak hari ni awak cerita pasal budak tu lagi.
Saya buat2 dgr tapi dlm hati.
Rasa cam nak lempang aje tuan punya diri.
Awak tak tau ke saya terasa hati!


♥Awak hari tu saya benci sangat kat awak.
Tapi hari ni saya suka sangat kat awak.
Sebab saya tak boleh nak lupakan awak.
Ingat kat awak awak awak awak.


♥Awak semoga satu hari nanti.
Saya menginsafi diri.
Tak nak ada ego tinggi lagi.
Buat merana sorang diri.
Buat saya sakit hati.


♥Awak sebelum saya pergi hari ni.
Kat sini .
Saya janji.
Ini semua untuk awak.
Sebab kenal awak ANUGERAH TERINDAH PERNAH SAYA MILIKI.

(nukilan yang berjaya di paste for my lovely one MR ***** **** ******,and all my
friend and my soul family)



No comments:

Post a Comment