Tuesday, April 28, 2009

daku dia and kamu



Setiap manusia kat atas bumi nie pasti mahukan seseorang yang dapat menyayangi dirinya kan?ingin di belai...dihargai...dimanja....tapi adakah semua manusia akan dapat semua nie...dalam hidup daku....(jap pikir jap)yupp ada walaupun sementara waktu and walaupun seketika(dengan nada sedih)..mengapa manusia sering berubah...kenapa ada manusia yang tak pandai menilai..menghargai...tapi aku sedar..itulah sifat semulajdi manusia...kita harus redha dengan ape yang terjadi...
Bagi aku....aku masih ada kekuatan walaupun satu dari sumber kekuatan aku telah hilang..
Ku rindu sangat kat dia...ku rindu dia yang pernah ku kenali 6 tahun dulu..
THANK GOD....walaupun seketika at least ku dapat rasa apa itu CINTA..
Cinta adalah anugerah dari ALLAH buat aku...tapi segalanya hanya tinggal kenangan kini akan ku mulakan hidup ku yang baru....semangat yang baru...ku yakin and ku harap sangat dia akan berubah satu hari nanti..ku harap dia akan bahagia..amin


Buat dia,
Semoga mendapat kebahgian yang diinginkan,thank alot..
Keep our memories 4 ever....u’r the best in my life...

Buat kamu,
thank a lot mewarnai hidup ku dikala sedih and sepi.ku sayang bangat sama korang semua..korang la sumber semangat ku..thank..love you all…ku bersyukur sangat becoz walaupun aku kehilangan orang yang aku sayang tapi aku masih lagi punyai seribu orang yang sayangkan ku..THANK GOD…ku berharap and berdoa agar korang akan sentiasa bersama ku….LOVE YOU GUY~ibu,abah,aca,acik,adik,besah,bidin,kak ti,ika,ifa,ina,anah,amir.... korang memang best

No comments:

Post a Comment